Urban Cult
Zdravlje
marketing

Dijetna gazirana pića štete zdravlju

Samo jedna čaša dijetnog gaziranog pića dnevno može povećati rizik od srčanog ili moždanog udara, tvrdi se u studiji koji su proveli znanstvenici sa Sveučilišta Miami i Columbia zdravstvenog centra.
Ovo je istraživanje samo dodatno potvrdilo prethodne studije koje su utvrdile da zbog znatne količine umjetnih sladila ova pića, ako se pretjerano konzumiraju, mogu oštetiti jetru slično kao što se događa kod kroničnih alkoholičara, prenosi agencija Vlm. Naravno, time se dovodi u pitanje reklamiranje dijetnih gaziranih proizvoda kao zdravije verzije onih s više kalorija. Čak i sami pojam 'dijetno' je, kako prenosi Daily Mail, upitan jer, kažu znanstvenici, čini se da još više potiču apetit kod osoba koje ih konzumiraju.

– Samo nekoliko dana redovitog konzumiranja navodno zdravog gaziranog napitka može povećati opasnost od oštećenja jetre, kao i potencijalno oboljenje od dijabetesa ili oštećenja srca i to za čak 43 posto – izjavila je doktorica Gardner koja je vodila studiju dodavši da još uvijek nije sigurno zašto točno dijetna pića tako djeluju te da je potrebno još detaljnije istraživanje.

5. 2. 2012.
Marketing
marketing