Urban Cult
Cool tura
marketing

"Cabaret" u Komediji

Gdje je granica između realnosti i fikcije? I tko je to stručan da je postavi? I sva ona druga pitanja koja se nameću „vireći“ u svijet slobodnog plesa, pjesme, palete boja haljina, šešira, cipela i ljudskih karaktera. Sve to i puno više vrtjelo je moje misli kao ringišpil dok sam očima „skakala“ s jedne strane pozornice na drugu nastojeći vizualno popratiti dinamičnu, fantastično uvježbanu, do detalja usklađenu, spektakularnu igru likova na pozornici.
U režiji Dore Ruždjak Podolski, u zagrebačkom gradskom kazalištu „Komedija“, održana je, 26. svibnja, s početkom u 19:30 sati, premijera predstave „Cabaret“ za koju je izvorno stihove napisao Fred Ebb, glazbu John Kander, a libreto Joe Masteroff. Mjuzikl je utemeljen na predstavi Johna Van Drutena i pripovijetkama Christophera Isherwooda
Dvo i pol satno trajanje, doslovnog spektakla, vjerujem da je mnoge ostavilo bez daha i štoviše, hipotetički zaključujući, probudilo želju za plesom, pjevanjem i svim onim drugim vrstama slobodnog izražavanja u istima.
Clifford Bradshaw, američki pisac, kojeg utjelovljuje Ronald Žlabur, dolazi u Berlin tražeči inspiraciju za novu knjigu ne sluteći da će u noćnom klubu Kit Kat upozanti Sally Bowels koju igra Renata Sabljak. Još manje sluti da će ta ista Sally doseliti u njegovu sobu pansiona Fraulein Schneider (Jasna Bilušić) i da će se njih dvoje zaljubiti. 
Paralelno jednoj ljubavi „rađa“ se i druga. Fraulein Schneider i prodavač voća Herr Schulzt (Dražen Bratulić) objavljuju zaruke. Sve je sjajno i bajno dok Sally, ne znajući tko je otac, ne abortira, Fraulein ne otkaže zaruke u shvaćanju nepogodnog braka sa Židovom.

U noćnom klubu sve više su prisutne nacističke pjesme, a likovi se tješe kako je sve samo prolazan val neke trenutno političke struje. Bradshaw napušta Berlin sam, a svi događaji postaju okosnicom njegove knjige. Cabaret, svojevremeni ekvivalent stvarnom, lagodnom životu, postaje njegova potpuna suprotnost.
Svi likovi, od sjajnog Dražena Čučeka, Majstora ceremonije koji kao narator kroz pjesmu tumači događaje, život i osjećaje, preko svih, toliko živih likova, do sjajne Renate Sabljak koja je glasom i kretnjama dočarala stanje jedne žene Cabareta, „začinili“ su ovaj mjuzikl individualnim dodirom zajedno prikazujući dvije medalje tadašnjeg života.
Živost likova, konstantna „žiža događaja“ na stage-u, ni kap inercije, pjesma iz duše, balago rečeno, oduševili su me!
(Zorana Ćetković)

28. 5. 2012.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble