Jaglac, šafran, visibaba, akt, miris proljeća, okus boje, dodir topline, izazov nemira izbijaaaaaaaaaaaaaa!!!
Ususret još jednom zemaljskom buđenju iz duge i hladne zime kulturni klub O'grada Vas poziva na otvorenje  izložbe "Ploha/ Boja/ Akt" autorice Nine Brkić u subotu, 26. 1.  s početkom u 19 sati  (Trg siječanjskih žrtava 8).

Izbijanje topline jamčimo tradicionalnim protokolom koji se prostire od predstavljanja autorice, genijalne i raskalašeno bogate tombole, počašćivanja i iberiznenađenja koje će otplesati točku na i egipatskog trbušnog plesa. Naime, profesionalna plesačica Lana Antolić pokazat će prisutnima praktični dio koji nije ušao u kurikukulum zdravstvenog odgoja. No, ne brinite, poslije 26.1. više ništa neće biti isto.   Izložba ostaje otvorena do 26. 2. 2013. godine.  

Nina Brkić
, rođena je 12.01.1979. god. u Zagrebu.  Završila je Školu primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu. Profesorica je likovne kulture. Diplomirala na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, nastavnički odsjek, smjer slikarstvo, u klasi prof. Ante Rašića. Izlaže samostalno i grupno u zemlji i inozemstvu. Radi u u prosvjeti. Do sada je izlagala u Hrvatskoj, Rumunjskoj, Njemačkoj i Americi. Članica je HDLU-a, LIKUM-a i Foto kluba Zagreb.  
3-470px.jpg
slikar: Nina Brkić
Predgovor mr. Nena Brkić dipl. konz. – rest. Kipar
Nina Brkić promišlja, razrađuje i ostvaruje ženski torzo redukcijom na plohe, kombinirajući tehniku kolaž papira, akrilnog spreja, ljepila, akrilne boje, tuša i pijeska. Platno zatvara slobodnijom morfologijom malih ploha, primarnih i sekundarnih boja, gdje ostvaruje ritmično bogatu površinu unutar koje akcentira ženski lik. Na tu podlogu prožetu simbolikom boja i valera postavlja svoj idejni pečat, svoju idejnu dominantu – stilizirani ženski akt, reduciran na torzo. U svom likovnom opusu orijentira se na ženski lik, koji postavlja na znamenja i simboliku boja – komplementarnih parova boja gdje suprotstavljanjem kromatskih vrijednosti potiče idejnost i vitalnost ženstvenosti. Morfološki osebujna stilistika likovnog izraza upućuje na hrabru likovnu umjetnicu koja slika bez zadrške i suvišnih akademskih zapreka jer daje prednost oslicima individualnosti i unutrašnjem porivu svojstvenom sebstvu. U prvom dijelu ovog ciklusa prevladava magenta, purpurna i dijapazon plave boje, što je pozadina linijskim crtežima akta. U drugom dijelu ciklusa pozadinu nijansira žutim i narančastim plohama  boje na koje polaže crni papir kojim potencira  Venus vixtris. Plohe papira gužva, čime postiže reljefnost i stvara dojmljivu likovnu formaciju. Gužvani papir u boji lijepi na pozadinu načinjenu od prepleta komplementarnih boja postižući interakciju pozadine, akta i promatrača. U svoje promišljanje stvaranja i životnost uvodi i promatrača, koji u obzoru kompozicije i misaone morfologije ove umjetnice postaje važan dio vizualne komunikacije. 

Baveći se likovnošću Nina se usmjeruje u postojana područja mogućnosti, kako u ona likovna i materijalna tako i u ona iz duhovne sfere, iz koje se sve mišlju preobražava i podastire pred nas. Morfologija ovih stilizacija akta sadrži i drevno značenje T- područja, tzv. psihofizički centar koji se nalazi u središtu ljudskog torza. Stvaranju je paralela i kozmički izvor informacija – Theta područje svijesti u kojem se kreira i stvara te iz kojeg ono osmišljeno prenosimo u naš vidljivi svijet. Ideja o primarnosti vitalnosti i kreativnosti nužna je za ravnotežu i stvaranje. Nina u slobodi volje odabire i stvara pozitivan stav o vlastitosti i nastavlja sa stiliziranjem ženskog lika, akta i torza, dok idejnost iz područja svjesnosti zajedno s bojama natapa kadrove platna.

23. 1. 2013.