Urban Cult
Izložbe
marketing

Brokenships Design – izložba natječajnih radova

U četvrtak, 29. ožujka. 2012. u 20 sati otvara se izložba BROKENSHIPS DESIGN – IZLOŽBA NATJEČAJNIH RADOVA.
Izložba je rezultat natječaja originalnih suvenira za MUZEJ PREKINUTIH VEZA, a predstavit će nagrađene radove, dobitnike Posebnih priznanja, kao i užu selekciju prototipova i maketa pristiglih na natječaj, dok će ostatak radova, zbog prostornih ograničenja i ogromnog odaziva, biti prikazan putem slide-showa. Izložba ostaje otvorena do 7. travnja 2012.

Natječaj "Brokenships design" pokrenuo je Muzej prekinutih veza u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom 2012. s namjerom da postane tradicija, a svrha mu je inicirati proizvodnju serije originalnih, inovativnih, nekonvencionalnih, duhovitih suvenira samog muzeja. Kako navode njegovi osnivači, "Muzej prekinutih veza je umjetnički koncept koji okuplja ostavštinu prekinutih, a nezaboravljenih ljubavi, polazeći od pretpostavke da predmeti posjeduju združena polja sjećanja i emocija, svojim postavom želi kreirati prostor zaštićenog sjećanja za očuvanje materijalne i nematerijalne emotivne baštine prekinutih veza".

"Brokenships design" je, dakle, s jedne strane rezultat potrebe koju sa sobom nosi djelovanje muzeja, u smislu da se posjetitelju ponudi još jedna razina iskustva koje se može ponijeti sa sobom, odnosno fizički predmet koji evocira sjećanje na to iskustvo. No, on s druge strane predstavlja i neobično prikladan izazov za dizajnersku interpretaciju istih ideja koje MPV kao projekt čine zanimljivim i prepoznatljivim. Koncept takvog muzeja je intrigantan zato što ukazuje na to kako sasvim obični predmeti mogu sa sobom nositi autentične, slojevite, inspirativne i uvijek drugačije priče. Emocionalno i simboličko značenje kakvo imaju u privatnom kontekstu - jer su vezani za određene osobe čiji su se putovi razišli, ljubavne veze koje su se prekinule i male osobne narative koji su se u njih trajno utisnuli – prenosi se u javni kontekst i uzdiže u neku vrstu kolektivne i stalno rastuće "baštine". S takvim pojedinačnim pričama nemoguće je u potpunosti se identificirati, ali identifikacija se ipak događa zato što svatko nosi sa sobom barem jednu takvu priču, i posjeduje barem jedan odgovarajući predmet koji je evocira. 

U osnovi, suvenir pretpostavlja potpuno isti proces, ali doveden na razinu industrijske proizvodnje. Dizajneri involvirani u natječaj (njih 240) u ovom su se slučaju bavili ne samo "projektiranjem" evokativnih mehanizama takvih predmeta, već su u takvo projektiranje unijeli i osobna iskustva pokušavajući podići na univerzalnu razinu koncepte sjećanja, ljubavi, boli, raskida i oporavka. Sa strukovne strane, bilo je važno potaknuti još jednu platformu za proizvodnju i distribuciju kvalitetnih proizvoda te pružiti šansu, posebno mladim autorima, da se okušaju u tako kompleksnom zadatku, a i sam proces stvara nove mreže suradnje, krećući od suorganizatora, preko autora, proizvođača, do publike. Stvaranje takvih nevidljivih veza je i u suštini MPV koji, iako tematizira prekide, zapravo kreira nove razine spajanja, oslanjajući se na ono što nam je zajedničko.

Više o natječaju i nagrađenim radovima pročitajte ovdje.

Izložba ostaje otvorena do 7. travnja 2012., radnim danom od 10 do 20h, subotom od 10 do 15h.

28. 3. 2012.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble