Urban Cult
Izložbe
marketing

Izložba Marte Klarić u predvorju kina Tuškanac

Predvorje kina Tuškanac ukrašeno je fotografijama mlade umjetnice Marte Klarić kojoj je ta izložba u njen fotografski pedigre upisana kao četvrta samostalna. Zbog jedinstvenih zahtjeva prostora, posebice stupova, ta je rođena Puležanka, od svoje posljednje izložbe 2009. u rodnoj Puli, birala uglavnom vertikalne snimke.
Iako je dolaskom u metropolu najprije upisala Pravni pa potom Filozofski fakultet, ipak je, kako se čini, bila suđena fotografija. Isprva su njene ‘igre’ fotoaparatom bile samo njen najdraži hobi, s vremenom se, usvajajući znanja i baveći se intenzivno praktičnim radom, našla na ozbiljnijem terenu. Nanizale su se skupne izložbe, pa i prve samostalne.        

U svibnju  2009. je priredila prvu samostalnu izložbu pod nazivom ‘Kratke priče’ u Klubu studenata Istre u Zagrebu, a zatim je realizirala još dvije; jednu u Galeriji Cvajner u Puli u rujnu 2009., a drugu u kinu Valli u Puli koja je bila postavljena šest mjeseci od prosinca 2009. do lipnja 2010. Sad je na redu četvrta koja je svoje mjesto našla u kinu Tuškanac i otvorena je do 28. ožujka.
IZL20-S-470p.jpg
Više fotografija možete pogledati u galeriji ispod teksta.
Izložene su fotografije autoportreti koji nisu slučajno ‘uhvaćeni’, već imaju redateljski potpis, koji podrazumijeva ‘brižnu’ namještenost, kako bi modeli pričali neku svoju priču, a nastali su u razdoblju od 2007. do 2009. godine.    

-  U svojoj se fotografiji fokusiram na ljude, i to ponajviše na "režirane portete", iako mi je jednako zanimljivo fotografirati dane situacije. Ideja za neki portret obično potječe od samog subjekta, a fotografija je često moje viđenje osobe koju prikazuje - pojasnila je Marta.  

Riječi hvale za Martin rad nije štedjela ni povjesničarka umjetnosti Gorka Ostojić-Cvajner:  

-  Bilo da se usredotočuje na modnu fotografiju, scenične filmsko-teatarske maske, na klasične portrete ili svakodnevlja, ona je pametna posmatračica, selektorica, aranžerka i redateljica scene. I kada je portret u prvom planu. Po uporabljenim sredstvima mogla se očekivati mizanscenska predominacija, no imajući duh i oko koji vole mjeru, njezine su fotografije i kada pričaju nenarativne. I kada su lirske poput fotografije dječaka s loptom i onoga sa “špahtlom”, ili suburbane i pomalo “underground” one atmosferom i direktnim pogledom aktera, kazuju sve…  

U međuvremenu Marti njen umjetnički nerv ne da mira, pa stalno puni svoju fotografsku karticu, a novi uratci, kojih se poprilično nakupilo, i za koje se nada da su još bolji, strpljivo čekaju svoju priliku za izložbu.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble