Urban Cult
Glazba
marketing

U Zagrebu se postavlja Footloose - lakonogi mjuzikl

Prva privatna produkcija mjuzikla na broadwayski način u regiji od 31.3. u Kinu Studentski centar; tridesetak članova ansambla izabrano na otvorenim audicijama u cijeloj zemlji.
Od kraja ožujka na daskama, za tu prigodu obnovljene, pozornice kina Studentski centar četiri puta tjedno do kraja godine (uz ljetnu turneju i gostovanje u regiji) prvi put u Hrvatskoj, igrat će se Footloose. Mjuzikl prema istoimenom filmskom hitu iz 1984., koji je lansirao karijere Kevina Bacona, Sarah Jessice Parker i Jona Lithgowa, ubrzo je postao fenomen na njujorškom Broadwayu i londonskom West Endu.   Kreativni tim bogatog showbiz iskustva predvođen redateljem i koreografom Igorom Barberićem, muzičkim ravnateljem Michaelom Laangsom te producentima Brankom Gladom i Tadijom Kolovratom postavio si je ambiciozan cilj od Zagreba stvoriti isto - Broadway regije.  

Energičan ansambl od 30 pjevača, plesača i glumaca u jednom te četveročlani bend broji i nekolicinu publici vrlo poznatih lica. Izabrani među 600 kandidata, isključivo na otvorenim audicijama u svim velikim hrvatskim gradovima, oni su: Nikola Milat (Ren McCormack), Mateja Majerle (Ariel Moore), Dario Bercich (svečenik Shaw Moore), Mirjana Sinožić (Vi Moore), Dino Antolić (Willard Hewitt), Nina Kraljić (Rusty), Željka Veverec (Urleen), Antonija Barišić (Wendy Jo), Lela Kaplowitz (Ethel McCormack), Zoran Simikić (Chuck Cranston), Matija Škvorc (Lyle), Vesna Ravenščak (Lulu Warnicker), Željko Kambić (Wes Warnicker), Snježana Vranješević (Betty Blast), Tihomir Kožina (Bickle), Davor Lovrinić (Garvin), Igor Bašić (Jeter), Mario Valentić (trener Roger Dunbar), Maja Grakalić (Elenor Dunbar), Davor Ćiković, Matea Hrustić, Martina Kolega, Marko Plavec, Alen Sesartić, Andrea Solomun, Tihana Strmečki, Dijana Šokčić, Siniša Vidović, Dinko Zec i Tea Žugec.    
Foto: Stefano Fiorentin
Baš kao i film, mjuzikl je suvremena priča brzog ritma, emocionalnog naboja, puna energične glazbe i plesa, ispričana kroz 17 songova koji se izmjenjuju s duhovitim dijalozima, prvi put prevedenima na hrvatski.  Glazba mjuzikla koja je dosegla broj 1 na Billboard ljestvici, nominirana za nagrade Oscar i Tony i prodana u više od 15 milijuna primjeraka uključuje i hitove Holding on for a Hero, Let’s Hear It for the Boy i Footloose.

Uz zabavni program u Footloose lounge baru, i kroz druženje s članovima ansambla koji se ovdje zateknu, prije i nakon predstave produljit će se i pojačati doživljaj slobode koji širi i poruka mjuzikla, a to je da kad to stvarno želiš, sve moguće.  

Ulaznice po cijeni od 90, 130 odnosno 160 kuna naći će se u online prodaji Ticketproa i u mreži Ticketpro poslovnica od petka (4.3.).
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble