Urban Cult
Glazba
marketing

Kako je prometna signalizacija inspirirala novu pjesmu Kensington Lima

Kensington Lima predstavlja novu pjesmu, "Stay bright", diskretni poziv na dodatno strpljenje i osmijeh. Autor je Josip Radić, a za aranžman i produkciju zaslužan je Jere Šešelja, sve traženiji glazbeni producent nove generacije.
"Naslov pjesme inspirirala je prometna signalizacija na autocesti između Splita i Zagreba, ali tekst je potom krenuo nekim svojim tijekom, kako to već tekstovi znaju napraviti... Jere je napravio majstorski aranžman, a terca Lovorke Sršen dala je završni premaz pjesmi. Ovo je pjesma na koju sam jako ponosan, možda i više nego na ostale. I to ne samo zbog zahtjevne fingerstyle gitare...", poručio je Radić.   

Kensington Lima - Stay Bright: https://youtu.be/2CXf2ya2OHw   

Video spot za pjesmu djelo je studija Debela Curicaž, a prikazuje paralelnu 2020., ispunjenu koncertima, druženjima i putovanjima.   

Pri kraju ovakvih objava za medije obično se najavljuju budući koncerti i planovi, ali ta rubrika je prazna, pa ste svi pozvani poslušati pjesmu i proslijediti je svojim ukućanima, prijateljima i kolegama.

(Urban Cult)
29. 11. 2020. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble