Urban Cult
Izložbe
marketing

Prva virtualna izložba fotografija theGalerija koncept otvorena je široj javnosti

Kroz radove izabranih umjetnika prikazana je nova perspektiva na svijet izazvana životom u karanteni. 
Projekt su samostalno organizirali studenti Dea Cesar, Petra Grbavac, Marta Jerković i Luka Lajić, koji su ujedno i osnivači kreativne platforme theGalerija. Iako je inicijalna ideja bila organizirati izložbu u fizičkom prostoru, pod utjecajem novonastale situacije, tim je odlučio priču prenijeti u online okruženje. 

Izložba predstavlja spoj profesionalnih fotografkinja i pobjednika amatera foto natječaja čime se htio format fotografije predstaviti kao ulaznica u umjetnost dostupna svakome na dodir okidača kamere. Projekt je zamišljen konceptualno kako bi se ostvarila potpuna oslobođenost kreativnih vizija te se težište stavilo na kanalizaciju priče. 

Umjetnice čiji su radovi izloženi dolaze iz različitih dijelova regije, a njihovi specifični stilovi stvaranja donijeli su jedinstven doživljaj umjetnosti. Stella Mešić, Irma Vargić, Tajana Dedić – Starović i Vida Žagar dale su dio svog intimnog stvaranja i prikazale nam viđenje života u karanteni na posve drugačiji način. 

„Koncept izložbe mi se svidio jer sam i sama doživjela promjene kroz ovo razdoblje. Koliko god je situacija svima bila izazovna, umjetnost je taj okidač za bijeg ili otkrivenje.“ – Stella Mešić koja stoji iza profila Parts of the sun na Instagramu. 

Izložba je konstruirana na platformi Artsteps koja je donijela interaktivni osjećaj šetnje galerijom te ju je moguće pogledati putem mobilne aplikacije, posjetom na web stranicu ili uz pomoć VR naočale koje će dati potpuno realističan doživljaj. 

Otvorena je za gledatelje do kraja lipnja na sljedećoj poveznici - https://cutt.ly/thegalerijakoncept


(Luka Lajić)

17. 6. 2020. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble