Urban Cult
Film
marketing

Europski projekt Tvrđave kulture donosi novo iskustvo u kino projekcijama

Connecting Cinemas in Rural Areas novi je europski projekt odobren za financiranje Tvrđavi kulture Šibenik od strane Europske komisije.
Partneri u projektu će kroz 4 kina, 3 kulturna centra, 3 sveučilišta i 3 festivala raditi na povezivanju europske publike razvojem kvalitetnih programa, te organizacijom kulturnih događanja i simultanih kino projekcija koje će pružiti posve novo iskustvo gledanja filmova istovremeno povezujući publiku iz 6 različitih europskih regija.

Projektom će se na taj način razvijati novi oblici pripovijedanja, pokretati razgovor o gorućim pitanjima kao što su klimatske promjene, socijalna uključenost i migracije iz različitih perspektiva, jačati svijest o različitosti europskih kultura, razmijeniti znanja o digitalnim tehnologijama i graditi nove publike.

Uz vodećeg partnera, njemačkog kino-kulturnog centra Neue Kammerspiele iz Kleinmachnowa, u projektu, uz Tvrđavu kulture Šibenik, sudjeluje još 6 partnera: Public Art Lab (Berlin, Njemačka), Cinema Star (Veria, Grčka), Amza Pellea Cinema (Raznov, Rumunjska), Kino centras "Garsas" (Panevežis, Litva), Media Tech Hub (Potsdam, Njemačka) i University of Amsterdam (Nizozemska).

Projekt je financiran od strane Europske komisije iz prioriteta Europa spremna za digitalno doba, a provodi se u okviru Poziva pripremnih aktivnosti Cinemas as Innovation Hubs for Local Communities odnosno „Kina - inovativni centri lokalne zajednice".
Na poziv Komisije pristiglo je ukupno 46 projektnih prijedloga, a za financiranje je na kraju odabrano 5 projekata – među kojima i Connecting Cinemas in Rural Areas.

„S obzirom na izazove s kojima se suočava suvremena kinematografija, ovim projektom nastojat će se unaprijediti kina širom Europe i povezati ih sa zajednicama u ruralnim regijama transferom znanja i dijeljenjem lokalnih perspektiva, poslovnih modela, kreativnih tehnologija i infrastrukture. Predviđeno trajanje projekta je 18 mjeseci, a za ostvarenje ovog projekta posebno smo zahvalni gospođi Martini Petrović, voditeljici DKE – Ured MEDIA Hrvatske koja nam je prvotno predložila ovo partnerstvo“ – izjavila je Gorana Barišić Bačelić, ravnateljica JU Tvrđava kulture Šibenik.

(Urban Cult)
11. 6. 2020. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble