Urban Cult
Cool tura
marketing

Produžen rok za prijavu na program regionalnog partnerstva suvremenog plesa 2020/2021. mreže Pan-Adria

Zbog izvanrednih okolnosti Međunarodna mreža Pan-Adria produžuje rok za prijavu na program regionalnog partnerstva suvremenog plesa na 23. travnja 2020. godine.
Međunarodna mreža Pan-Adria koprodukcijski je format partnerskih pozornica raširenih na području Jadrana, Alpa i Panonskog bazena, kojim se želi ojačati suradnja između uključenih organizacija, kao i ponuditi povoljne uvjete za stvaranje i predstavljanje novih projekata te pridonijeti prepoznavanju suvremenog plesa u regiji. 

Pan-Adria poziva umjetnike iz područja suvremenog plesa da se prijave na otvoreni poziv za koprodukciju. Odabrana produkcija bit će premijerno predstavljena na prvom izdanju festivala suvremenog plesa u organizciji Artisti Associati u suradnji sa Slovenskim narodnim kazalištem Nova Gorica (IT) i Novom Goricom (SLO) između 22. i 25. listopada 2020. u Gorici. 

Pan-Adria nudi:
– Sufinanciranje produkcije izvedbe u bruto iznosu od €7.000
– Podršku u izvođenju premijere, uključujući tehničku podršku i određene promotivne aktivnosti
– Podrška u izvođenju gostovanja na partnerskim pozornicama u vremenskom razdoblju od godinu dana od premijere
– Sufinanciranje svih gostovanja na partnerskim pozornicama u iznosu od €1.000 po gostovanju
– Mogućnost korištenja prostora za probe u partnerskim gradovima
– Mogućnost mentorstva tijekom kreativnog procesa Prioritet imaju:
– Produkcije sa sjedištem u Sloveniji, Hrvatskoj ili regiji Friuli Venezia Giulia
– Etablirani umjetnici ili grupe na području suvremenih performativnih plesnih praksi
– Produkcije s cjelodnevnim nastupom za odraslu publiku Prijave:



Potrebno je poslati popunjeni obrazac za prijavu na e-mail katja.gabrijelcic@en-knap.com do četvrtka, 23. travnja 2020. godine. Izbor:


Postupak odabira provodit će žiri od sedam predstavnika mreže Pan-Adria. Dodatne informacije:
Katja Gabrijelčič, katja.gabrijelcic@en-knap.com 

Mreža Pan-Adria za ciljeve ima osigurati suvremenim izvedbenim praksama veću vidljivost i učvrstiti njihov položaj u širem socio-kulturnom okruženju; ojačati dijalog i suradnju između organizacija i umjetnika u regiji; ponuditi uvjete koprodukcije za stvaranje i prezentaciju cjelovečernjih nastupa na svim partnerskim pozornicama.


(Ana Bernard)
19. 3. 2020. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble