Članice neovisnog vijeća (
Sanja Rocco, mr. sc., v. pred.,
Poslovno Veleučilište Zagreb;
Sandra
Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka, vlasnica izdavačke kuće Beletra;
Romana Lekić, dr.sc., prof. Edward
Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment;
Alis Pečarić Marić, influencerica i blogerica, vlasnica brenda
čitaj knjigu;
Dorotea Milas,
mag.phil. et mag.rel., MA, Prodekanica za stručni i znanstveni rad, Vice Dean
for Science, Poslovno Veleučilište Zagreb i članica upravnog odbora zaklade
Kultura Nova;
Vlatka Kamenić Jagodić,
Direktor korporativnog marketinga i općeg informiranja, Končar –
Elektroindustrija d.d.;
Lea Brezar,
CEO Dhar media, vlasnica licence Superbrands Hrvatska i časopisa Brend kultura)
odlučile su o finalistima i pobjedniku FUL KULTURNO nagrade koja će biti
uručena
16.11. 2019.
u 18 sati na Interliberu
i pozornici
u paviljonu 6.
Pet finalista nagrade FUL
KULTURNO su:
·
Centar za zdravo
odrastanje Idem i ja s projektom “Prespavanac”,
· Društvo za afirmiranje i promicanje knjige i stripa Slagalica s promocijom
romana za mlade “Put u ljubičasto”.
·
KUBS Baštinica s
projektom “Glagoljačići”,
·
Kulturna udruga
Fotopoetika s projektom “Šumski pjesnici”, te
·
Hrvatsko društvo
književnika za djecu i mlade s kazališnom predstavom napravljenom prema knjizi “Dvije
crte plavo”, Rosie Kugli.
FUL KULTURNO natječaj za
najbolji projekt u kulturi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava
nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.
Cilj natječaja FUL KULTURNO
je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u
svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije
i predstavljanja, događanja i festivali.
Sve informacije o natječaju
i projektu FUL KULTURNO:
https://www.fulkulturno.com/(Stella Ćaleta)
12. 11. 2019.