Urban Cult
Kazalište
marketing

Upis novih kazališnih pretplatnika u ''Zajcu''

Upis novih pretplatnika za kazališnu sezonu 2019./2020. pod sloganom „Zajc-kazalište za nove generacije“ počinje na blagajni HNK Ivana pl. Zajca  (Verdijeva 5a, Rijeka; tel. 051.337.114, blagajna@hnk-zajc.hr) u ponedjeljak, 16. rujna 2019
Tijekom rujna blagajna Kazališta radi od 9 do 19 sati od ponedjeljka do petka, a subotom od 9 do 13 sati. 
Osim stalnog mjesta u gledalištu, pretplata osigurava popuste od 10 do 50% uz mogućnost plaćanja gotovinom (uz 5% popusta) te karticama. Umirovljenici i studenti pak imaju pravo i na dodatni popust od 20 %. Jednak dodatni popust na jednu od pretplata ostvaruju i oni koji koji se odluče preplatiti u dva ili više različitih pretplatničkih ciklusa, a tu su i mnoge druge pogodnosti koje ostvaruju samo kazališni pretplatnici.    

Nova sezona koja se nastavlja baviti temama pod zajedničkim nazivom „Vježbanje različitosti“, a svojim drugim dijelom već zahvaća godinu Rijeke – Europske prijestolnice kulture, donosi čak 21 premijerni naslov te mnoge programe kakve Rijeka još nije imala prigode vidjeti.

„Europska prijestolnica kulture je projekt kojim Rijeka napokon dobija priliku okrenuti se svojoj budućnosti, a mi u riječkom HNK ondje vas već čekamo. „Zajc – kazalište za nove generacije”, to je naziv kampanje kojom ove sezone u riječki teatar pozivamo novu publiku. Dram(m)a s identitetom, hrvatska i talijanska, Balet s karakterom i Opera s autritetom – to su vrijednosti, posebnosti i poruke naših umjetničkih ansambala koje smo razvijali proteklih nekoliko sezona. Želite li doznati što one znače:
Pretplatite se na novu sezonu „Zajca”. Vježbajte s nama, našu i svoju različitost. Naš i svoj kazališni – život“, poručuje intendant riječkog „Zajca“ Marin Blažević.

(Milena Jerneić)
16. 9. 2019.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble