Urban Cult
Izložbe
marketing

Izložba utjecajnih baštinskih projekata u Kneževu dvoru

„Najbolji u baštini – utjecajni projekti“ naziv je izložbe plakata nagrađenih muzejskih, baštinskih i konzervatorskih projekata postavljene u Kneževu dvoru, gdje će posjetiteljima Kulturno-povijesnog muzeja biti dostupna tijekom rujna 2019.
Izložba nudi pregled laureata 18. izdanja konferencije „Najbolji u baštini“ (The Best in Heritage), koja će se održati od 25. do 27. rujna u Dubrovniku. Osim što je svojevrstan uvod u skup, izložba predstavlja i javni aspekt projekta jer stanovnicima Dubrovnika i ostalim posjetiteljima Kulturno-povijesnog muzeja, koji nisu sudionici skupa, omogućuje uvid u najbolja baštinska ostvarenja. 

- Na svijetu se godišnje nagrađuju stotine izvanrednih muzejskih, baštinskih i konzervatorskih projekata. Njihova izvrsnost zaslužuje biti bolje poznata stručnoj publici, ali također i zainteresiranoj javnosti te ljubiteljima baštine. Upravo je to cilj projekta Najbolji u baštini - istaknuo je profesor Tomislav Šola, ravnatelj projekta. 

Projekt od samog početka uživa visoko pokroviteljstvo Međunarodnog vijeća muzeja (ICOM), a konferencija se od 2009. godine organizira u partnerstvu s vodećom europskom baštinskom organizacijom - Europa Nostra. Dubrovački muzeji lokalni su partner konferencije, dok su joj pokrovitelji Grad Dubrovnik i Ministarstvo kulture Republike Hrvatske. 


(Julijana Antić Brautović)
7. 9. 2019. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble