Urban Cult
Glazba
marketing

Ludilo za osamdesetima u krcatom Metropolis clubu

Kakva noć ludilo u nama -slika koja se mogla vidjeti sinoć u krcatom Metropolis clubu! Da su svi ludi za partijima iz osamdesetih i dobrom muzikom znalo se već prije tjedan dana kad je ovaj koncert bio rasprodan. 
Svi oni željni zabave i nekadašnjih hitova kakve se moglo slušati u Saloonu, Lapu i Kulušiću, pohrlili su sinoć u Metropolis club gdje se kao nekad u ona stara dobra vremena moglo dobro zaplesati na kultne hitove osamdesetih godina.  

Atmosferu su do usijanja kao „Vrući bojler kad ga staviš na tri“ doveli Neki to vole vruće -kultni pop band koji sudeći po ovom koncertu i dan danas ima svoju publiku. Tadašnji vladari pop urbanog zvuka odličnom svirkom, komunikacijom i zabavom sa publikom pokazali su kako se to radilo i da još itekako mogu dobro zapaliti publiku! 

Neki to vole vruće" svoju karijeru počeli su još početkom 80-tih kada su pjesmama 'California' i 'Teška vremena' napravili pravi skok na tadašnje muzičke ljestvice, da bi sa singlom 'Jeans generacija' ujedinili poklonike urbanog pop zvuka. I danas njihova energija nije nimalo pala i mogu se pohvaliti sa odličnim live nastupom. Dovoljno je da se Šomi i Đimi pojave na pozornici, pa da krene ples uz Teška vremena’, Bojler’, ‘Reci da’, Medu moj i šećeru’ i ‘Californiu’ .! 

A i dan danas mogu se pohvaliti da su žene naprosto lude za njima. Uz obilje hitova iz 80tih iz klupske DJ kuhinje, cijelog štimunga Metropolis club vratio je sve prisutne u  đir poznatih k klubova iz tog doba, a sudeći po odazivu publike možemo slobodno reći da su 80te još uvijek in. Kakva luda noć je bila pogledajte u foto galeriji u prilogu. 

FOTO: Bojan Lutring

(Vesna Mitar)
25. 11. 2018. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble