Damir Medvešek i
Marina Marić, suvremeni su hrvatski likovni umjetnici, akademski slikari, autori
osebujnih i specifičnih ciklusa, zajednički djeluju u kreaciji modnog brenda.
Gospodine
Damir Medvešek, gospodična Marina Marić, vi ste zajednički kreatori modnog
brenda. Kako je uopće došlo do njegove realizacije?
Nastalo
je slučajno jer se oboje zanimamo za modu a bili smo u prilici raditi za teatar
,za jednu predstavu rješenje uzorka za kostime i tako je došla ideja da bi to
mogli raditi za svoj brend. Damir je struku modnog dizajna stekao prije likovne
akademije pa se sve posložilo i tako je nastao novi izazov u radu.
Koje su
temeljne karakteristike brenda?
Namjera
je da svoju likovnost kao akademski slikari prenesemo na odjevne predmete, što
nije ništa novo ali to radimo na svoj originalni način. Ne radi se samo o
doslovnom prebacivanju motiva nego smo napravili korak dalje.
Koliko
se Vaša umjetnost, slikarstvo eksponira, vidi i osjeća u brendu?
Vidi se
koloristički stil sa detaljima snažnog grafizma koji je dodatno obrađen u svrhu
dizajnerske likovnosti odjevnog predmeta. Sam rad nije direktno prenesen negu
su izvučeni detalji koji su opet prepoznatljivi i svježi na modnom tržištu.
Što Vas
je potaknulo da se okrenete i modnom brendu, koji su motivi u pitanju?
Damir
je već davno radio dizajn majice za marku Lacoste i poticaj je zapravo bio
nedostatak kvalitetnih dizajnerskih majica na tržištu a koje su pristupačne
svima.
Jeste
li zadovoljni realiziranim?
Što se
nas tiče jako smo zadovoljni testingom koji smo proveli na javnoj platformi na
preko tisuću ljudi na što su uslijedili mnogobrojni upiti gdje se to može
kupiti i koliko košta. Odaziv je bio preko 90%. Samim time smatramo da smo
uspješno realizirali start brenda.
Kakvi
su planovi u vezi brenda?
Plan je
vezanje uz veliki svjetski brend sa kojim bi u suradnji napravili liniju sa
svojim potpisom te se kasnije osamostalili.
Što
očekujete od vašeg brenda?
Očekujemo
razvoj i širenje dizajnerske linije na druge odjevne predmete i široku
populaciju svih uzrasta te kasnije i na dizajn primjenjiv u interijeru
(zavjese, štofovi, posteljina...)
(Miroslav
Pelikan)
15. 4. 2018.