Urban Cult
Književnost
marketing

Promocija knjige Mirele Holy 'Kraljevstvo Onkraja'

Ako vam je svijet dosadan, jednoličan i bez boja, dijagnoza je jasna - zove se sivilo odrastanja. No ne brinite se, neće vam trebati liječnik, injekcije ili skupe jednobojne tabletice. Lijek je jednostavan i ugodan za konzumaciju - čitanje fantasy romana „Kraljevstvo Onkraja“. 
Ovaj ćete roman prepoznati po ukupnom spektru svih duginih boja koje je kao svoju prvu knjigu za djecu i one koji se tako osjećaju istkala činima/riječima Mirela Holy, najpoznatija hrvatska zelena vražica.   

Promocija fantasy romana „Kraljevstvo Onkraja“ Mirele Holy održati će se 2. listopada 2017. u 17 sati u knjižnici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5

O fantastičnim zgodama i nezgodama Lile/Lali, o tome kako se postaje čarobnicom Plamena iz roda čarobnjaka Labirinta, kakav je doživljaj ući u Drvo svijeta i putovati zvjezdanim liftom, a ponajviše o tome kako biti sretan i zadovoljan u svojoj koži iako se ne uklapaš u očekivanja drugih govorit će autorica Mirela Holy, urednik Boris Kugler, Snježana Babić Višnjić i nakladnica Silvija Šesto. Odabrani dio iz „Kraljevstva Onkraja“ interpretirat će dramska umjetnica Dora Lipovčan.   

Uz ples Drvo i ples Zelenog srca, u koje će vas uvesti plesačice Plesa u krugu, uz test pogledom u Vračevu ogledalu, a i uz koji zalogajčić iz Kraljevstva Onkraja, pružit će vam se prigoda da dođete u posjed trajnog lijeka protiv sivila odrastanja - začaranih i potpisanih primjeraka  „KRALJEVSTVA ONKRAJA“.      


O knjizi: 
Nakon jednog "odraslog" romana koji je napisala kao djevojčica i nakon tri publicističke knjige, Mirela Holy se okušala i u formi dječje knjige. „Kraljevstvo Onkraja“ žanrovski se može podvesti pod popularnu formu tzv. fantasy romana, ali to je ujedno i roman o odrastanju koje, prema autoričinu mišljenju, nikad na završava. „Kraljevstvo Onkraja“ je roman o prihvaćanju sebe i vlastite različitosti i o tome kako biti zadovoljan u vlastitoj koži i istodobno prihvatiti i poštovati različitost drugih. Roman osnažuje mlade ljude u tome da prihvate sebe kakvi jesu te da nikad ne zataje svoju kreativnosti koja ih čini vječno mladima. Poruka knjige je da smo svi mi ono što možemo biti, samo ako se to usudimo.   


(Ana Šesto)
27. 9. 2017.  
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble