Urban Cult
Društvena događanja
marketing

Bruno Latour - čuveni francuski teoretičar u Zagrebu

Bruno Latour, čuveni francuski filozof, sociolog, antropolog i jedan od najutjecajnijih teoretičara našeg doba gostuje u Zagrebu. U organizaciji Multimedijalnog instituta, u subotu, 23. rujna u 19 sati u Muzeju suvremene umjetnosti održat će predavanje pod nazivom "O koncepciji misaonih izložbi", o vezi suvremene umjetnosti i teorije.
Bruno Latour, čuveni francuski filozof, sociolog, antropolog i jedan od najutjecajnijih teoretičara našeg doba gostuje u Zagrebu. U organizaciji Multimedijalnog instituta, u Muzeju suvremene umjetnosti održat će predavanje o vezi suvremene umjetnosti i teorije.   
Kako planetarna ekološka kriza te razvoj tehnologije i znanosti utječu na poimanje čovjeka i društva — to su pitanja koja zaokupljaju ovog francuskog intelektualca, a odgovori koje Latour daje smatraju se odlučujućima za raspravu o tim temama.   Poseban segment koji pak objedinjuje Latourove različite interese predstavljaju 3 velike izložbe koje je on postavio zajednički s timom okupljenim oko Centra za umjetnost i medijske tehnologije (ZKM) iz njemačkog Karlsruhea: "Iconoclash" [2002], "Making Things Public" [2005] i "Reset Modernity!" [2016]. U svojem zagrebačkom izlaganju Latour će se osvrnuti na te 'misaone izložbe' kao novi, eksperimentalni format suvremene teorije i umjetnosti.     
  Informacije o predavanju:   
  — Bruno Latour: "O koncepciji misaonih izložbi"             
23.09.2017. [subota] - 19:00h              
Muzej suvremene umjetnosti Zagreb [Avenija Dubrovnik 17]             

* predavanje na engleskom jeziku, bez prijevoda / slobodan ulaz     

Organiziraju Multimedijalni institut i Fakultet za medije i komunikacije, u suradnji s Booksom, Muzejom suvremene umjetnosti Zagreb i Francuskim institutom u Zagrebu.  

** Povodom Latourovog gostovanja Multimedijalni institut objavljuje prijevod njegova 3 uvodna teksta iz kataloga izložbi u ZKM-u. Dosad objavljene knjige Bruna Latoura na hrvatskom i srpskom: Nikad nismo bilo moderni – ogled iz simetrične antropologije [Zagreb: Arkzin & AIIR, 2005 / Novi Sad: Mediteran publishing, 2011] i Istraživanje o modusima života – jedna antropologija Modernih [Beograd: Fakultet za medije i komunikacije, 2015]


(Ivana Sansević) 

22. 9. 2017. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble