Urban Cult
Film
marketing

Svijet se boji terora klaunova, a jedan ruši rekorde gledanosti!

Radi se o novoj verziji horora “Ono“, jednog od najiščekivanijih filmova ove godine snimanog po istoimenom Kingovom romanu iz 1984. godine.
Novi kino hit kompanija Warner Bros i New Line Cinema, u distribuciji Blitz filma, već je prvog dana prikazivanja pogledalo rekordnih 4.296  gledatelja i time je "ONO" (IT) ostvario ne samo najbolje otvaranje horora 2017. godine, već i najbolje otvaranje takvog žanra ikada u Hrvatskoj.
 
Na kritičarskoj stranici Rotten Tomatoes IT trenutno drži impresivnih 90%, a nemali utjecaj na popularnost filma imala je i uspješna marketinška kampanja. Prepoznatljivi crveni baloni su uoči otvaranja filma u kinima preplavili gradove i ulice podsjećajući na jezivi detalj iz filma.

Mnogi kažu da se radi o najstrašnijem filmu svih vremena, a ako takav i nije, sigurno je u top deset.

U mirnom gradiću na sjeveru SAD stvari izgledaju posve spokojno. No to je iluzija jer gradić već stoljećima opsjeda zla sila koja se budi svakih 27 godina i odnosi njihove najmilije. Ove godine, demonsko prisustvo u obliku klauna Pennywisea bacilo je oko na grupu djece.

No ovaj put je zlo naletjelo na djecu koja će mu se usprotiviti. Ovaj put zlo neće uspjeti.

Režiju potpisuje Andy Muschietti (Mama), a u glavnim su ulogama Bill Skarsgård kao glavni negativac Pennywise, i grupa mladih glumaca Jaeden Lieberher, Jeremy Ray Taylor, Sophia Lillis, Finn Wolfhard, Wyatt Oleff, Chosen Jacobs, Jack Dylan Grazer, Nicholas Hamilton i Jackson Robert Scott.

Najiščekivaniji horor ove godine možete već danas pogledati u svim kinima, u distribuciji Blitz filma.


(Ivan Horvat)
9. 9. 2017. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble