Urban Cult
Izložbe
marketing

Izložba akvarela i fotografija Tihomira Cirkvenčića: ”Europski gradovi: Zagreb, Beč, Budimpešta”

U utorak, 14. ožujka 2017. u 19 sati u Europskom domu Zagreb (Jurišićeva 1/1, Zagreb), otvara se izložba akvarela i fotografija Tihomira Cirkvenčića, pod nazivom ”Europski gradovi: Zagreb, Beč, Budimpešta”, u organizaciji Europskog pokreta Hrvatska, Europskog doma Zagreb i Hrvatskog društva likovnih umjetnika Zagreb
Izložbu će otvoriti Renata Bačić i Krešimira Gojanović, a na otvorenju će nastupiti mladi pijanist Jadran Mihelčić. Izložba se može pogledati do 9. travnja 2017.   

Tihomir Cirkvenčić rođen je 1976. godine u Zagrebu. Diplomirao je računarstvo na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu. Slikarstvom se aktivno bavi više od 15 godina, usavršavajući razne slikarske tehnike: ulje, akril, pastel, ugljen i akvarel. 

Zadnjih nekoliko godina zadržava se na akvarelu, stvarajući slike gradskih veduta, morskih pejzaža i portreta. Tihomir uspješno surađuje sa galerijama u Engleskoj, Španjolskoj i Francuskoj, a njegove slike nalaze se u privatnim kolekcijama po cijelom svijetu, od Europe, Azije, Afrike, Sjedinjenih Američkih država do Australije i Novog Zelanda. Unazad nekoliko godina aktivno se bavi i art fotografijom, a priče sa svojih putovanja, o mjestima, ljudima i njihovoj interakciji, priča nam najčešće u žanru ulične fotografije. Član je Hrvatskog društva likovnih umjetnika Zagreb od 2015. godine.   


Europski gradovi: Zagreb, Beč, Budimpešta   

U zadnjih nekoliko godina, Tihomir Cirkvenčić intenzivno se posvećuje tehnici akvarela, tražeći nadahnuće u prizorima iz prirode, ali i sa gradskih ulica europskih gradova koje je posjećivao i čiju nam atmosferu približava u lakoći prozračnih transformacija vode i svjetla, u gradaciji tonova kojima nam dočarava dubinsku perspektivu gradskih prostora, ispunjenih užurbanim prolaznicima.   

Slikajući u tradiciji impresionista, Tihomir se posvećuje svakodnevnim prizorima, apsorbirajući doživljaj boje i sunčeve svjetlosti, u mekim i širokim potezima kista sa kojima ocrtava pročelja zgrada, sjene na pločnicima, kao i spontane kretnje prolaznika, uronjenih u to dinamično gibanje na svojim kompozicijama.   

Unatoč jakoj impresiji i potrebi da se prikaže neopipljivo ozračje gradskih pejzaža u različitim dobima dana, njegovi akvareli imaju i temelj u čvrstoj i logičnoj crtačkoj strukturi, koja nam jasno prezentira dubinu prostora na obrisima zgrada u nizu, u drvoredima ispresjecanim uličnim svjetiljkama, u detaljima koji se gradiraju od onih oštrijih u prvim planovima slike, prema onim fluidnijim i zamagljenijim u daljini i pozadini.   

Boje dodatno naglašavaju puls i ritam velikih metropola, od sivkasto-plavih tonova na tramvajskim tračnicama i zidovima novijih stambenih građevina, prema žućkastim nijansama sa smeđim raspuklinama na tkivu starijih djelova grada, krovišta i secesijskih ukrasa, u mrko zelenkastim krošnjama gradskih parkova, gdje se kao minimalistički kontrast na ulicama ipak pojavljuju tragovi žarko-crvenih automobila, prometnih znakova ili odjeće prolaznika, da bi sugerirali živahni duh suvremenog kolorita, protočnosti i brzine.   

Osim svojih akvarela, autor izlaže i svoje crno-bijele fotografije, koje također prikazuju prizore sa ulica europskih gradova, gdje možemo uočiti snažne kontraste svjetla i sjene sa čime se postiže dramatski efekat, koji nam dočarava duh prošlih vremena, zabilježen kistom ili fotoaparatom kao neki imaginarni ''dnevnik intimnog putovanja''.   

Tri grada – Zagreb, Beč i Budimpešta rastvaraju se pred nama u finom sfumatu lirične atmosfere, koja nas poziva da u tim gradskim scenama proučimo svaki detalj, uočavajući virtuoznu jednostavnost, sa kojom Tihomir bilježi svoje impresije.

(Krešimira Gojanović)

12. 3. 2017. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble