Urban Cult
Cool&fun
marketing

Brojni poznati uživali na festivalu Ultra Europe

Brojni ljubitelji elektronske glazbe iz Hrvatske i mnogih drugih zemalja uživali su u subotu i nedjelju na festivalu Ultra Europe na prepunom splitskom Poljudu. Posjetitelji, među kojima su bili i Luka i Petra Nižetić, Ella Dvornik te Petar Grašo, odličnim su raspoloženjem i plesom doprinijeli fenomenalnom ugođaju na Poljudu. 
Osim brojnih poznatih lica, Heineken je u svojoj VIP loži ugostio i svoje poslovne partnere, a zabava je potrajala do ranih jutarnjih sati, odnosno do samog kraja festivala.   
Na prvoj večeri festivala nastupila su poznata imena elektronske glazbene scene, poput Armina Van Buurena, Fede Le Granda i Carla Coxa, a drugi dan atmosferu na Poljudu zapalili su Bass Jackers, David Guetta, Afrojack, Hardwell i brojni drugi izvođači. Sve prisutne na Poljudu oduševio je i bogati vatromet.   Prije dvije godine Armin Van Buuren i Heineken ostvarili su uspješnu suradnju u globalnoj kampanji „Dance More, Drink Slow“, koja mlade odrasle osobe podsjeća na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola. 

Najnovija u nizu Heinekenovih inicijativa čiji je cilj promovirati odgovornu konzumaciju alkohola pokrenuta je početkom ove godine pod sloganom „Moderate Drinkers Wanted“. Kao sponzor festivala Ultra Europe, Heineken je i ove godine apelirao na sve svoje odrasle potrošače da uživaju u Heinekenu odgovorno i umjereno.

(M.K.)
18. 7. 2016. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble