Urban Cult
Kazalište
marketing

Hamletov posljednji uzdah na Sceni Ribnjak

Predstavom 'Hamletov posljednji uzdah' će se na Sceni Ribnjak, u subotu, 28. svibnja u 20 sati, predstaviti Dramski studio "ILI ne". 
Dramski studio "ILI ne", u suradnji s Centrom mladih Ribnjak nudi inovativni i kreativni edukacijski program dramskih i izvedbenih umjetnosti. Uz pomoć široke palete znanja i vježbi njihovih iskusnih voditelja, ova amaterska skupina pripremila je predstavu 'Hamletov posljednji uzdah' koju će na Sceni Ribnjak izvesti ove subote, uz slobodan ulaz za sve posjetitelje. „Kako prolaze godine našeg života, počinjemo shvaćati koliko je pamćenje dragocjeno. Sjećanja se gomilaju bez našeg znanja sve dok se jednog dana, iznenada, uzalud pokušavamo sjetiti imena nekog svog prijatelja. Zaboravili smo. Obuzima nas neka vrsta bijesa dok uzaludno tražimo riječ koju smo imali na vrh jezika, a koja se uporno odbija pojaviti. 

Gdje sam ostavio upaljač prije pet minuta? Što sam htio reći kada sam započinjao ovu rečenicu? Kako se zove hotel u kojem sam odsjeo u Madridu? Pokušavam se sjetiti. Ne ide. U tim situacijama osjećam da mi se osobnost urušava, pretvara u prah. Naprežem se kako bih se sjetio i bijesan sam kada ne uspijem. Jesam li ja to počeo nestajati?
Mašta i sanjarenja također ugrožavaju pamćenje. Ponekad dođemo u iskušenje da svoja maštanja doživimo kao stvarnost, ili svoju laž proglasimo istinom. To ionako nije bitno- maštanja i laži su isto dio nas, mi smo ih stvarno doživjeli. (...)
Najbitnije mi je da još mogu maštati, mašta će me svojom nedodirljivom nedužnošću pratiti do posljednjeg dana. Razumijeti je užasno. Sreća je prihvatiti neočekivano.“ (L. Buñuel , 1982.)

Luis Buñuel, svijetu poznat kao jedan od najznačajnijih filmskih predstavnika nadrealizma, započeo je svoju karijeru dramskim tekstom „Hamlet“ koji je uz pomoć prijatelja Pepina Bella metodom automatskog pisanja napisao te režirao 1927. godine u Parizu. Iako djelo nije bilo poznato književnim krugovima tog doba, ono je od velike važnosti za nadrealističko kazalište u Europi. Ovu „komičnu tragediju“ obilježava nadrealistički koncept koji, napisan kao serija heterogenih elemenata, odbacuje tradicionalni narativni kontinuitet, dok je sam sadržaj djela isprepleten apsurdnim i iracionalnim. S obzirom na izrazitu apstraktnost, ključ za otvaranje ovog djela potražili smo u onome što je prethodilo i uslijedilo Buñuelovom "Hamletu". Jedan od ključeva je, dakako, Shakespeare, a drugi sam Buñuel odnosno njegova autobiografija s kojom se oprostio od svijeta prije svog posljednjeg uzdaha.

Tekst: „Hamlet“ (Luis Buñuel, 1927.), „Moj posljednji uzdah“ (Luis Buñuel, 1982.) i „Hamlet“ (William Shakespeare, 1603.)

Igraju:
Luis Buñuel – David Belas
Pepin Bello – Vedran Sudović
Agrifonte – Ivan Bertović
Don Lupo / Gejša – Sanja Karl
Hamleti – Danijel Benić, Pavle Kladarin i Tea Šimičić
Leticija- Ivona Dučić
Margarite – Arta Alii, Magdalena Ričko i Sindy Vuković
Mitridades – Ljiljana Blažinić
Luda – Lea Grčić
Madam B. – Vesna Stilinović

Režija, dramaturgija, scenografija, kostimografija i izbor glazbe: David Belas, Renata Kaurin i Vesna Stilinović

Glazba: David Bowie, Steve Reich, Beirut, Tiger Lillies, Pavle Kladarin, EZ3kiel, Marko Ritoša

Tehničar za glazbu: Stephanie Prekali

Tehničar za svijetlo: Marko

Plakat: Meri Kaurin

ULAZ SLOBODAN   

(Vrbanić Maja)

26. 5. 2016.  
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble