Urban Cult
Izložbe
marketing

Predavanje Dejana Kršića u sklopu izložbe Borisa Bućana "Doručak u štampariji"

Predavanje Dejana Kršića pod nazivom Plakat u Hrvatskoj od Toulouse-Lautreca do Franje Tuđmana – jedan narativ o povijesti dizajna plakata s posebnim osvrtom na rad Borisa Bućana održati će se u Prostoru povremenih izložbi (MSU), 1. kat, utorak, 24. svibnja 2016. u 17 sati.
Nema dizajna bez teorije i ideologije, tvrdi Dejan Kršić, pa će u svom izlaganju taj dizajner i teoretičar dizajna i kulture napraviti „brzi prelet kroz povijest plakata u Hrvatskoj, od njegovih početaka do 90-ih godina 20. stoljeća, osvrćući se na nekoliko ključnih aspekata Bućanove produkcije plakata i njegov odnos prema suvremenicima (Picelj, Arsovski), te pratiti promjenu od visokog modernizma 60-ih godina prema stilskom postmodernizmu 80-ih godina“.   

Dejan Kršić (Sarajevo, 1961) za sebe voli reći da je u dizajnu autodidakt, diplomirao je povijest umjetnosti i etnologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Grafički dizajner, pisac, prevoditelj, kustos, od 2008. predaje grafički dizajn na Odjelu vizualnih komunikacija UMAS, Split. U devedesetima jedan od osnivača i glavnih urednika magazina Arkzin, od 2000. član je nevladine udruge Što, kako i za koga /WHW, čiji je kustoski kolektiv WHW jedan od najutjecajnijih međunarodnih kustoskih timova u svijetu. Među ostalim, autor je knjige Boris Bućan – hrvatski slikar i grafičar; 2006; autor je monografije o Mirku Iliću te kustos njegove retrospektive; priprema monografiju o Mihajlu Arsovskom kome je priredio izložbu Fragmenti opusa Mihajla Arsovskog (HDD, Galerija SC, 2008). U Hrvatskom dizajnerskom društvu 2015. održana je njegova mikro-retrospektiva ‘Dejan Kršić: Što, kako i za koga & tako dalje – Grafički dizajn za suvremenu umjetnost’.

(K.D.)
20. 5. 2016. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble