Urban Cult
Izložbe
marketing

21. Edukativne muzejske akcije muzeju Mimara

U ponedjeljak 18. travnja započinje 21. edukativna muzejska akcija KLIK na Kulturni krajoLIK u 71 muzejskoj i srodnoj instituciji u 37 hrvatskih gradova i naselja, a završava na Međunarodni dan muzeja, u srijedu 18. svibnja, uz završnu svečanost u Muzeju „Staro selo“ Kumrovec.
Edukativne muzejske akcije već 21 godinu zaredom uspješno organizira Sekcija za muzejsku pedagogiju i kulturnu akciju Hrvatskog muzejskog društva a ovogodišnja  tema KLIK na Kulturni krajoLIK, koja povezuje sve sudionike, nadovezuje se na ICOM-ovu temu za Međunarodni dan muzeja 2016. Muzeji i kulturni krajolik, koja dodatno ističe misiju muzeja kao ustanova koje su odgovorne kako za baštinu koju čuvaju u muzejima tako i za baštinu u njihovom okruženju, odnosno za očuvanje kulturnih krajolika.
 
Kao i uvijek Akciju prati posebna KNJIŽICA s kojom je moguće besplatno posjetiti sve sudionike ovogodišnje Akcije a koja uz korisne informacijame o svim sudionicima i njihovim programima sadrži i kupon za sudjelovanje u nagradnoj igri. Ovogodišnja novost je zanimljiv foto natječaj.
 
Pozivamo sve posjetitelje (prvenstveno djecu, učenike, mlade i studente) da tijekom MJESECA MUZEJA od 18. travnja do 18. svibnja razgledaju što više muzeja i srodnih institucija – sudionika Akcije, te se uključe u zanimljive, posebno pripremljene edukativne programe, događanja, radionice, izložbe, kazališne predstave, koncerte, filmske projekcije, igraonice, jednodnevne izlete, posjete arheološkim lokalitetima i drugim spomenicima na otvorenom te stručna predavanja i mnoštvo drugih aktivnosti!
  
(M.A.P.)
11. 4. 2016. 
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble