Urban Cult
Izložbe
marketing

Izložba u centru grada izazvala veliki ineteres javnosti

Povodom izložbe u shoping Centru Cvjetno u centru Zagreba donosimo intervju sa Petrom Hranuelijem kao organizatorom spomenute izložbe.
Da li je izložba suvremene umjetnosti u shoping centru bila uspješna?
Začudilo me koliko je ljudi došlo vidjeti izložbu suvremene umjetnosti, odnosno koliko ljudi vole umjetnost. Mogu reći da je izložba u Centru Cvjetni jako uspješna pa već pripremam sljedecu izložbu pod nazivom “od Bukovca do Dolića”. Možda je naziv malo provokativan ali izložba je iz fundusa moje galerije pa sam si dao tu slobodu. Tu  izložbu moći ćete vidjeti od 20.do 30. siječnja 2016. u Centru Cvjetni na prvom katu, a galerija je uvrštena i u program  Noći muzeja 2016., kada će osim likovne umjetnosti posjetitelji moći uživati i u zvucima jazza uživo.  

Zašto nije bila prodajna, budući da je uoči Božića sve prodajno?
Da, to je često pitanje da li je izložba prodajna…. Svaka izložba je prodajna ali možda treba pitati organizatora koji kupca može spojiti s umjetnikom, pa da ode k njemu u atelje, odnosno s galerijama koje zastupaju te umjetnike, gdje se mogu kuptiti njihova djela i vidjeti širi opus. Potražite magazin zagrebačkog Centra Cvjetni u kojem su web adrese umjetnika, kao i kontakti  galerija koje ih zastupaju. Na neki način možemo i dati upute za kupnju umjetnina za koje smatramo da su najbolji poklon u božićno vrijeme.

Izložili ste Knifera, ali i potpuno mlade umjetnike. Kako su im djela disala u jednom prostoru?
Galerija u Centru Cvjetni odvija se u dva povezana prostora, jedan manji i jedan veći. Ali na velikom prostoru i sa velikim brojem umjetnina.. “Mlade i stare” umjetnike spojila je SUVREMENA  te fantastična dinamika između slika poput Eugena Felllera i Nikole Vudraga, kao Petra Dolića i Milene Lah te Borisa Demura i Marinoe Stoponje. Neki ljudi su mi rekli da je to nemoguće spojiti ali kad su došli i vidjeli izložbu priznali su da ti spojevi sjajno izgledaju u prostoru. Izgleda da sam dobro birao ali sam se dobro pomučio da to izgleda savršeno. Zapravo ništa nije savršeno, ali spoj suvremene umjetnosti diše odlično u ovom prostoru koji je donedavno bio dućan u Centru Cvjetni.

Jeste li u centar Cvjetni privukli i pravu likovnu publiku ili samo shopingoličare?
U vrijeme adventa svi postajemo šopingholičari pa nisam mogao razlučiti prave od povremenih. Uglavnom sam primjetio da među ljudima koji su slučajno u vrijeme šopinga zalutali u galeriju ima vrsnih znalaca i ljubitelja umjetnosti. Osim njih u iznenađujećem broju ciljano dolaze i povjesničari umjetnosti, kolekcionari i općenito zaljubljenici u umjetnost. Primjetio sam da su posjetitelji ugodno iznenađeni što se unutar shopping centra dešava takvo nešto jer u Hrvatskoj to nije uobičajeno, za razliku od nekih europskih zemalja gdje je to sasvim normalno. Također moram napomenuti jedan bitan detalj vezan uz prostor u kojem se izložba dešava. Izložbe ne bi ni bilo da uprava Centra Cvjetni nema veliki sezibilitet za umjetnost i ovom prilikom im ponovno zahvaljujem na velikoj pomoći u provedbi ovog projekta.

Zašto se kao umjetnik bavite i kolekcionarstvom i organizacijom izložbi?
To me veseli, umjetnost je moja najveća strast i ljubav… Prvenstveno sam ljubitelj umjetnosti. Uživanje u umjetnosti, kao i skupljanje umjetnina je valjda neka vrsta ovisnosti. S druge strane se trudim pomoći kolegama umjetnicima oko organizacije izložbi i promocije jer nikad dosta umjetnosti – narod bez umjetnosti i kulture je prazan narod.

(D.D.)
19. 12. 2015.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble