Urban Cult
Glazba
marketing

Metallica jača od kiše

Nažalost vrijeme nije poslužilo fanove da uživaju u žestokoj svirci Metallice, no možda je i to bio test za najzagriženije obožavatelje koji su dokazali da ih ni kiša, ni blato, kao ni hladnoća ne mogu spriječiti da uživaju u velikom bendu kao što je Metallica.
Mettalica je koncert započela s “Creeping Death”, “For Whom The Bell Tolls” i “Fuel” na kojoj su prvi put grunuli bacači plamena i barem malo zagrijali prve redove promrzle i do gole kože pokisle publike. “Zagrebe, Metallica je s vama, jeste li i vi s nama?”, retorički se zapitao James Hetfield da bi mu tridesetak tisuća fanova iz sveg glasa uzvratilo pokličem odobravanja.
“Fade To Black” bila je prvi vrhunac očekivano žestokog i precizno odsviranog koncerta Metallice. Ogromna crna pozornica bila je vrlo jednostavna i s tek nešto pirotehnike, vatrometa, ali i s tri ogromna videozida i dovoljno glasnim razglasom, da su bend mogli čuti i vidjeti i najudaljeniji redovi publike. Metallici više od toga vjerojatno nije ni potrebno, jer sve drugo leži na snazi glazbe i ponajboljim skladbama poput “The Day That Never Comes”, “One”, “Master Of Puppets”, “Nothing Else Matters” i “Enter Sandman” s kojom je zatvoren regularni dio dvosatnog koncerta.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble