Urban Cult
Izložbe
marketing

Za Sudnji dan nema gladi

Obilježavajući 50-u obljetnicu antologijske pop art intervencije Andya Warhola na limenci Campbellove instant juhe, dizajn studio Šesnić&Turković pripremio je posebnu seriju Mardešićevih konzerviranih sardina u ulju.
Campbellova-juha-250px.jpg
Konzerve, koje je prema uputama za konzumaciju najbolje ne otvarati prije Sudnjeg dana, traju do 31. 12. 2017. Organizatori Sudnjeg dana, nezavisnog festivala kreativnih komunikacija, nadaju se da će, ukoliko ove godine pravi Sudnjeg dana izostane, svi koji za 9,99 kuna kupe konzervu, imati dobrih 5 godina da dočekaju neki novi Sudnjeg dana. 25 komada brendirano je u jednu od 4 boje, a organizatori priznaju da su teškom mukom pronašli još nekog domaćeg proizvođača kojeg kriza i uvoz svega & svačega već odavno nisu poslali u propast. Sardine punjene ubojitim Omega 3 sastavom, moći ćete nabaviti samo na Sudnjeg dana, 21. 12. 2012. u 21 sat i 12 minuta u džamiji (HDLU) u Zagrebu.

Stoga požurite, jer napravljeno je svega 100 komada. Ako ovaj nevjerojatno vrijedan kolekcionarski predmet zbog gladi i suše u novčaniku pojedete i prije Sudnjeg dana, nećemo vam zamjeriti!

16. 12. 2012.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble