Urban Cult
Izložbe
marketing

Bor s nama – Christmas Tree Superstore 2012

Sutra u 12 sati u HDD galeriji otvara se izložba Bor s nama / Xmas Superstore 2012, kojom nastavljamo tradiciju godišnjih izložbi dizajnerskih radova koje su od 2009. do danas tematizirale blagdanske rituale, konzumersku atmosferu oko Božića i Nove godine i donosile duhovite i kritičke dizajnerske reinterpretacije božićnih/novogodišnjih rekvizita i artefakata.
Koncept je ove godine proširen na razmatranje same izložbe kao imaginarnog dućana i natječajnih radova kao imaginarnih proizvoda i brendova. Sudionici natječaja pozvani su da razmišljaju o predmetu koji dizajniraju kao o tržišnom artefaktu u kontekstu prezasićene blagdanske ponude, sajmova, akcija i sniženja. Imaginarni Superstore nudi predmete koji evociraju priče, pozivaju na akciju, nude komentar društva u kojem živimo, ali i zavode, stimuliraju maštu i izmicanje iz svakodnevice. Cilj izložbe je ohrabriti i originalnu proizvodnju koja bi imala potencijal daljnjeg razvoja, i izvan okvira samog natječaja i izložbe.

Polazište projekta je ideja imaginarnog dućana i imaginarnih brendova u kontekstu blagdanske euforije, dijeljenja, hedonizma ali i solidarnosti, estetike raskoši ali i neobuzdanog konzumerizma. U prvim godinama natječaja, tema se širila od reinterpretacije samog božićnog drvca, prema dekoracijama, karakterističnim darovima, suvenirima, nakitu i ambalaži. Daljnje proširenje teme zapravo su potaknuli sami dizajneri/dizajnerice koji su sudjelovali na natječaju, predlažući nove i neočekivane materijalizacije ideje redizajna i komentiranja blagdanske, darivateljske i potrošačke atmosfere. Projekt je od samog početka niskobudžetan i ponajviše zaokupljen dobrim idejama, optimizmom i simboličnom distribucijom novih dizajnerskih artefakata.

Na izložbi će biti predstavljeno ukupno 30 radova koje je odabrao Ocjenjivački sud u sastavu Filip Despot, Ira Payer, Koraljka Vlajo (HDD), Nataša Marić (Igepa-plana papiri) i Maja Mišić (Cerovski Print Boutique). Među njima posebno izdvajamo nagrađene radove, koji će biti producirani u sklopu projekta i ponuđeni na prodaju.

Autorice postava i vizualnog identiteta izložbe, koja će ostati otvorena do 7. 1. 2012., su Ana Rimac i Marina Jukić.

7. 12. 2012.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble