Urban Cult
Izložbe
marketing

Izložba "22" u Melin caffeu

Od ovoga petka, 27. travnja, Melin caffe započinje seriju kulturno  glazbenih događanja u svome prostoru u Kožarskoj, pored popularne zagrebačke "Tkalče". Prva na rosporedu je izložba fotografija "22", napravljena u suradnji s dr. sc. Miroslavom Mikotom s Grafičkog fakulteta u Zagrebu.
Fotografije koje će biti na izložbi su prikaz ljudskog lika, a inspirirane su i izvedene u današnjim fotografskim digitalnim tehnikama kojim simuliraju fotografske tehnike korištene u vrijeme Bauhausa, prve prave škole dizajna.  Fotografije su napravljene u suradnji sa dr. sc. Miroslavom Mikotom te Katedrom za primijenjenu i umjetničku fotografiju Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
mikota-txt.jpg
" Zašto 22? Jednostavno,  na ovoj se izložbi fotografija predstavlja dvadeset i dvoje  mladih autora, fotografa sa 22 fotografije. Radi se o studentima, apsolventima, Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a predstavljene su fotografije nastale tokom njihovog rada na Katedri za primijenjenu i umjetničku fotografiju.", najavio je profesor Mikota izložbu, te dodao:

" Tražeći nit koja će povezivati 22 autora naglašenog zanimanja za dizajn i fotografiju, odabrana je inspiracija fotografskim stilom subjektivizmom koji je istaknut, pored ostalog, i fotografskim radom u prvoj pravoj školi dizajna,  Bauhausu."

Osim same izložbe posjetitelji će moći uživati i u glazbenome programu. Naime, Melin caffe je oraganizirao indie/alter rock slušanu  pod ravnanjem Dj-a Per le Clera i Dj-a Man from Marsa.

Sami organizatori ističu kako je cilj programa "omogućiti mladim umjetnicima, prvenstveno iz sfere vizualne, no povremeno i iz izvedbenih umjetnosti da prezentiraju svoje radove uz popratni glazbeni program. Želja nam je stvoriti mjesto razmjene ideja te druženja i zabave.", dok profesor Mikota za kraj dodaje:

" Ovom se izložbom, dakle, predstavlja 22 fotografa, ali predstavlja se i prostor u kojem će, vjerujem, zaživiti predstavljanja fotografa u realnim, živim, prostorima, sloboda i subjektivan karakter autorskog izražavanja fotografijom, uz neophodno poznavanje jezika i tehnike medija, kao i otvaranje ovakvih prostora prezentiranju fotografija, je nešto što, sigurno, treba pozdraviti i podržati te vas pozivam da i sami dođete i doživite izložene fotografije u ovom prostoru."

26. 4. 2012.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble