Urban Cult
Izložbe
marketing

Dizajn turizam – proizvodi hrvatskih dizajnera na Venturi Lambrate

Izložba "Design Tourism: Croatian Holiday 2012" predstavljena je od 17. do 22. travnja u sklopu Ventura Lambrate, uzbudljivog i sve utjecajnijeg događanja u sklopu Milano Design Weeka.
Radovi 15 hrvatskih dizajnera i dizajnerskih timova na duhovite, inteligentne i polemične načine tematiziraju vezu dizajna i turizma, njegovih klišeja, konvencija, identiteta i potencijala. Projekt Design Tourism i njegovu prvu izložbenu fazu Croatian Holiday 2012 organiziralo je Hrvatsko dizajnersko društvo, a kustosice projekta su Ivana Borovnjak i Roberta Bratović.

Bazirana na natječaju, ali i uključivanju nekoliko zanimljivih već realiziranih proizvoda, izložba ima za glavni cilj pokrenuti raspravu na temu nužnosti povezivanja dizajna i turizma u zemlji, a dotiče se tema turističkog iskustva zemlje čija se ekonomija uvelike oslanja na tu gospodarsku granu, pitanja odnosa nasljeđa i suvremenosti, ponude i potrošnje identiteta, ali i sustavne strategije nasuprot stihijskom pristupu.

Izložba uključuje radove petnaestero dizajnera i timova: Dora Bilić & Tina Müller, Sabina Barbiš i Mario Depicolzuane, Branimir Paškvan, Manufakturist (Kristina Volf, Matea Bronić, Mia Bogovac, Maša Milovac i Dora Đurkesac), Nikolina Jelić, Neven Kovačić, Noel Šuran, Barbara Blasin, Numen / ForUse, Jaša Zelmanović i Jelena Azinović, Nina Bačun & Roberta Bratović, Maja Mesić, Superstudio (Ira Payer, Maša Poljanec, Andro Giunio).

Dizajnerska zona Ventura Lambrate, u kojoj se odvija hrvatska izložba, rastuća je i sve dinamičnija platforma na kojoj se predstavljaju već etablirani, kao i najnoviji dizajnerski brendovi, poznati autori i novi talenti, galerije i institucije u području dizajna iz Europe i svijeta. Organizatori tog projekta, nizozemska inicijativa Organisation in Design, pokrenuli su ga kao svojevrsno proširenje Design Weeka / Salone del Mobile, koje je oživjelo industrijsku zonu grada, ali i potaknulo svjež interes profesionalaca, novinara i javnosti za suvremenu dizajnersku produkciju. O utjecaju projekta Ventura Lambrate govori i činjenica da se u protekle tri godine iz Milana i Italije proširio i na Berlin, a uskoro i Belgiju. 

Izložbeni prostor u kojem nastupaju hrvatski dizajneri nalazi se u srcu zone Ventura Lambate u Light Spaceu i otvoren je za javnost od 17. - 22. travnja. U skladu s atmosferom Ventura Lambrate, koja u fokusu ima upravo eksperiment, kreativnost i prednost sadržaja nad formom, postav izložbe Croatian Holiday 2012 odstupa od konvencionalnih modela izlaganja. Hrvatski proizvodi doputovali su i izloženi su oko kampera, duhovito naglašavajući temu projekta i same proizvode koji komentiraju sadašnjost i budućnost hrvatskog turizma.

23. 4. 2012.
Marketing
marketing
Tražiš Posao?
Ponuda
Poslova!

jooble